vrijdag 19 maart 2010

jeugdboekenweek

Vandaag werd ik aangenaam verrast door Emily, Kate en Sien, kinderen uit het buurtschooltje in Gijmel. Ze hadden namelijk samen een tekening voor me gemaakt...!
En helemaal in de sfeer van een boekje tuin! Leuk.
De sfeer zat meteen goed... het was dan ook een aangename bende.
Ik voelde me zelfs eventjes een BV na de handtekeningenronde. :-)







Let op het schattige hondje :-)



In de klas van meester Joost kon ik kennismaken met een smart board. Het schoolbord van de toekomst zeg maar... Fijn werken met zo een ding, ik kon er mijn laptop rechtstreeks op aansluiten. Maar toch werd er voor de details van de prenten naar de boeken of originele tekeningen gegrepen, want daar was het toch nog steeds beter op te zien.
Ook hier weer niets dan enthousiaste kinderen. En als afsluiter weer een rondje signeren & tekeningetjes maken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten